2018-01-14
 13:43:30

Väntan...

Lite trögt idag. Reaktion på gårdagen kanske.
Somnade inte förrän vid 03.00-tiden. Var i och för sig ned och hängde sista tvätten 01.30.
Anledningen till att jag inte kunde sova, var att ryggen protesterade. 
Det var renbäddat, och jag hade sällskap i sängen.
Förut hade jag hemska problem med att sova ensam, men sedan jag blev sjuk, eller fick mina diagnoser eller hur man ska uttrycka det (alltid någon som hänger upp sig på ordvalet) så har jag inte det minsta problem med att sova ensam. Fast ensam är man ju inte med dessa kamrater.
Men jag kände otrygghet när Ronny var borta.
Fick denna bild av honom på förmiddagen. Ser ut som han är åkt på storstryk. Stackaren, det gör säkert minst lika ont som det ser ut. Han är på väg hem nu i alla fall.
 
Ska sjunka ned i soffan igen och förtsätta montera.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P