2017-09-13
 15:48:56

Lite vill på dagarna....men visst är det onsdag?

Jag kan väl inte skryta med att jag fått så mycket gjort.
Har promenerad en hel del, både med och utan hundar. Mesta dels i regn faktiskt.
Det har skingrat tankarna, som fortsatt ställer till det.
Har gjort en "göralista" så nu inväntar jag bara att jag ska komma igång. Det är ju nattens sömn, eller brist på sömn rättare sagt och ångestnivån som styr detta.
I morgon snäppar jag upp medicinen ett hack, så får vi väl se vad som händer.
 
Göralistan (jag vet att jag är sent ute.)
 
1. Skörda kryddor.
2. Ta in blommorna som står på altanen.
3. Ta in löken.
4. Ta upp potatisen.
5. Bädda rent.
6. Tvätta.
7. Vika tvätt.
8. Plantera om chilin.
9. Plocka gullris.
10. Städa.
 
Förhoppningsvis kommer jag igång med något i morgon.
Hade tänkt anmäla läkaren på psyk. också, men jag vet inte om jag orkar bråka en massa. Nu för tiden undviker jag konflikter i den mån jag kan. Orkar inte stå på mig och då blir jag bara nedtryckt.
Det är nog bara att försöka klara sig så gott det går.
 
Hoppas Ronny hade en trevlig lunch idag. Men det tror jag att han hade. 
 
Avslutar med lite blandade bilder.
 
En del blev nog dubbla, men det får ni stå ut med. Jag tömde mobilen.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P