2017-07-28
 11:24:09

Stannar bakom min dörr, det var bättre förr...

Vy från sängen.
Har lust att stanna där.
Var på psyk. igår och fick snörvla ur mig sista tidens sorger.
Det har varit en mycket tung period, då saker jag inte trodde var möjligt, har kommit till min vetskap.
Jag är inte arg (det blir jag sällan).
Jag är inte chockad (inte mycket som skockar mig nu för tiden).
Jag är mycket ledsen och besviken.
Det har i alla fall fått mig att fatta ett beslut. Mycket drastiskt, men det enda rätta.
Förhoppningsvis ska jag tänka mindre på det nu....
 
Så åter igen.
Dags att rensa bort ännu fler.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P