2017-07-25
 09:32:00

Hemsjölyckan, Sundsvall Pride och lite annat

(Foto Linda Karlsson)
Måste bara börja med denna underbara bild av bröderne Gaus, Roms och Brumund Dahl.
Tyvärr saknas Syster-Yster, som inte kunde närvara.
Det var så trevligt att träffas igen och stifta lite nya bekantskaper.
Detta serverades mitt på dagen. Det senare glömde jag totalt att fotografera, var väl för hungrig.
 
Att berätta vad som hänt sedan jag bloggade sist är omöjligt. Möjligen att någon enstaka händelse kan poppa upp.
 
Jag och Elsa var t.ex på Sundsvall Pride, vilket var mäktigt. Min första Pride, men absolut inte den sista.
  
 
 
Mitt mående är väl som tidigare. Från svart till vitt och alla nyanser grått där emellan.
Vad som varit svårt att acceptera är att när jag åt Mirtazapin, så gick jag upp 26 kg på 3 månader. Har slutat med den nu och lyckats gå ned några kilon. Men mycket är kvar. Och det är inte roligt att acceptera att jag gått från stl. L till 2XL. Men det är så livet är. Man kan inte bli accepterad av alla. Har slutat att sträva efter detta. Jag har blockat några energitjuvar på ig och tagit bort några från fb. Så om du undrar kanske du är en av dom, och att det finns en anledning till varför.
 
Jobbar kvar på Erikshjälpen ännu. Vi får väl se vad det blir av det. Kanske något nytt.
 
Jag kommer att jobba på Urkult i år också, men det blir sista gången.
 
Lev väl och var snälla med varandra. Vi vet inte hur länge vi vandrar tillsammans här på jorden. Ibland går det väldigt fort.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P