2017-07-26
 14:01:59

Ett inre lugn efterlyses

Lite som jag känner.
Väntar fortfarande på att läkaren ska höra av sig till mamma. Hon har så ont.
Snälla Sundsvalls sjukhus, ring.
Egentligen borde jag väl åka ned, men är lite svårt med tiden just nu, då jag har läkarbesök och en del annat på måste-göra-listan.
 
Till veckan börjar ju Urkult, och jag har inte fått mitt arbetsschema ännu.
 
Har i alla fall skrivit det papper jag hade planerat att göra, så nu kan jag släppa detta. Eftersom ingen annan säger det, så säger jag det själv. Jag är en djävul på att uttrycka mig i ord. *Ler hemlighetsfullt*.
Någon som har problem med det?
 
Imorgon är en annan dag.
Lev väl.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P