2016-09-25
 22:44:35

Sanslöst trött...

Ja, den stora nyheten, glädjen och lyckan är att vi har vatten igen.
Har dock inte kopplat av ännu, utan måste kolla stup i ett att vi fortfarande har vatten. Men efter förra vattenavbrottet som varade sju veckor är det kanske unte så konstigt,
Hundarna och jag tog en liten tupplur, när Ronny, Henry och mamma var till Sundsvall och hämtade potatisen.
(Jag hoppas jag hinner skriva det här inlägget färdigt, har tagit "pillersläggan").
Jag och Ronny i Norrstig.
Havtorn i höstfärg.
Blommande jordärtskocka.
På väg hem.
Och denna vackra bukett har jag satt på rumsbordet.
Nu funderar jag på att avsluta kvällen.
 
 


Carsie
PUBLICERAT: 2016-09-26, 10:51:05 | URL: http://carsie.se

Underbart vackra höstbilder 😍
Vad härligt att vattnet är tillbaka, tur ni hittade läckan så snabbt 👍🏻

Kram 💕

Svar: Ja, jag var upp flera gånger på lördagsnatten och kollade. Men det var kvarKram :-)
Nattvandraren







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P