2016-09-07
 10:58:03

Och några sorterade bort sig själv hastigt och lustigt

 
Fick just en en jättestor lunta (ca 70 sidor eller mer) med posten, en pågående utredning, där några inte alls stod för saker dom tidigare sagt. Men skit samma, ni åker samma väg som en rad andra. Jag behöver inte er heller. Men kom aldrig igen till mig och klaga över era problem. För vet ni, jag bryr mig inte.
Riktigt skönt att veta var man har folk.
Så funderar jag på att gå ur facket. Vet inte vad jag har för användning av dom?
Min nya arbetsgivarkontakt fungerar mycket bra och jag har fått en placering som jag både önskat och trivs med. Vet inte om jag är beredd att strida så mycket mer nu. Det som har hänt har hänt. Och det var för jävligt att det fick bli så. Men ingen kan skruva tillbaka klockan. Jag får försöka leva så gott det går efter min förutsättningar.
Jag känner inget hämndbegär, men väl en stor besvikelse över vissa människors feghet.
Ni är i alla fall bortplockade från fb och jag vill inte ha med er att göra privat heller.


Carina
PUBLICERAT: 2016-09-07, 16:00:55 | URL: http://carsie.se

Vem behöver fienden med sånna vänner?
Bra du står upp och stampar ner foten! Du är värd så mycket mer än så kära svägerska ❤️







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P