2016-09-05
 15:37:00

Mångalen eller måndag

Sitter och väntar på att jag ska få åka hem. Men än dröjer det då det är ca 2 timmar till Ronny slutar. Ibland känns dagarna väldigt väldigt långa. Men bor man där vi bor, bara har en bil, inga bussförbindelser så är det bara att gilla läget. Framför mig har jag ett ufo.
Ett oidentifierat föremål som jag inte har bestämt om jag ska riva upp eller inte. Det var meningen att det skulle bli en basker, men jag är inte nöjd med den.
Spanar på Erikshjälpen efter 70-talsprylar, då det är Elsas favoriter. Hon och Micke flyttar ju snart till en större lägenhet, och då behövs det prylar.
Här kommer lite foton från idag.
Det var allt.
Gillar egentligen inte att blogga från mobilen, men nu är det gjort.
Lev väl. Det gör inte jag.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P