2016-09-23
 14:35:00

Less på utedasset eller innedasset utan spolning

Fortfarande inget vatten. I bästa fall imorgon.
Skulle kanske kunna tackla det lite bättre om det inte var en obehagligt sammanträffande.
Förra gången vi blev utan vatten (då var vi utan i sju veckor), hade jag just blivit avstängd från jobbet utan orsak, alltså nu fem och halvt år senare har jag fortfarande inte fått någon förklaring, eller anledning.
Nu är vi alltså utan vatten igen, och jag håller på med min en miljon papper till arbetsskadeanmälan.
Alltså måste jag gå igenom allt igen.
Det verkar höra ihop med varandra på något obehagligt sätt.
Därför mår jag naturligtvis därefter.
Har äntligen fått tag i människan på fk och så har jag pratat med facket.
Hon på fk var det minsann inte lätt att få tag i. Jag lyckades i alla fall göra något kreativt medan jag väntade.
En ny dörrkrans, av gammalt rat.
Ibland går det att skingra tankarna en stund med något kreativt.
Gick en skön promenad med hundarna i den höstsprakande omgivningen.
Planterade lite plant som mamma ska ha. Naturligtvis kom det en regnskur då, blött och mycket kall.
Nu fryser jag jätte mycket och tänker grisa ihop med hundarna.
Och känn ingen panik. Det är hela 92 dagar till julafton.


Carina
PUBLICERAT: 2016-09-23, 14:48:46 | URL: http://carsie.se

Det är ju tur att ni fick tag på grävare så fort och att det inte är snö och iskallt och att strömmen gått - så allt är relativt, det kunde vara värre 😘❤️
Puss & kram❣

Svar: Visst har det kunnat vara värre. Tyvärr så är jag rädd för fortsättningen. Förra gången var det 7 veckor utan vatten. Får väl hoppas att det bara är en den här gången. Trevlig helh och hälsa gänget <3
Nattvandraren







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P