2016-09-07
 09:16:32

Jag har fått nog...

Nu är jag så evinnerligt less på skitprat. Och eftersom skatbenet neröver inte tänker ge sig,  (förrän hen får någon ny att hacka på) så får jag väl göra något själv. Eftersom jag inte är intresserad av att höra lögnerna hen sprider om mig så ska jag starkt reducera min vänlista både irl och på fb.
Så ni som springer hens ärenden, eller på annat sätt berättar vad hen tycker eller säger, ni har ingen plats i mitt liv, så bye bye. Jag vill inte veta.
 
Jobbar inte idag. En rad mindre lyckade kombinationer gör att det känns lite tungt nu. Men jag kommer tillbaka, bara jag har hämtat mig lite. Hundpromenader gör susen.
Här kommer några bilder från igår.
Nog har hösten kommit alltid, och jag försöker glädjas åt allt det vackra. Går si så där.
(Foto Elsa Undin)
Jag vet att det är en upprepning, men jag blev så glad att Elsa tyckte om klänningen jag gjorde till henne. Det är som sagt var eget mönster, och jag kommer inte att göra en till.
Ha en fin dag alla därute, med vissa undantag.


sivan
PUBLICERAT: 2016-09-07, 09:49:10

:love: Gör du rätt i. Sådana behöver man inte.:thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P