2016-09-20
 17:10:57

Här samlar vi positiva poäng....

för trött att över huvud taget sitta vid datorn igår. Och orkade inte blogga från mobilen heller.
Så nu drar jag väl ihop tio positiva på en gång...hur det nu ska gå...
 
Gårdagens:
 
1. Ghosty svarar bra på cortisonet.
2. Jag kom iväg till jobbet fast det var trögt.
3. Jag hade stödsamtal.
4. Jag tyckte det var roligt att vara tillbaka på jobbet.
5. Har köpt ljung.
 
Dagens:
 
1. Ghosty har ont, men det blir bättre.
2. Jag har varit ledig idag.
3. Sista ordet inte sagt om arbetsskadan.
4. Bröt inte ihop när psyk. nekade mig insomningstabletter. Jag får om ca 2 veckor, men det kommer att bli tuffa kvällar.
5. Har planterat ljungen.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P