2016-09-02
 08:33:00

Är det fredag eller är det fredag?

 
Tänkte uppdatera gårdagen lite. Igår var jag så trött som det bara är möjligt utan att sova.
Mycket att göra på jobbet, men roligt.
Trots tröttheten lyckades jag göra en äppelpaj som Ronny skulle ha med sig till fika idag.
Hoppas att den går att äta.
Fick ett telefonsamtal igår och fick höra mer skvaller än vad som kändes bra. Jag är i alla fall i ropet igen. Och dom lögnerna ska en människa som befinner sig flera mil härifrån sprida. Märkligt va folk tror sig veta även om de inte träffar mig.
Jag säger bara att allt är idel ädel lögn.
Och för er som inte vet det, så är girighet en av det sju dödssynderna enligt katolska kyrkan.
Ha en bra dag var du än är.
 


Anonym
PUBLICERAT: 2016-09-02, 09:16:53

Sluta tala sådär om andra hela tiden. Tröttsamt.

Svar: Jag bloggar om det som är jobbigt för mig. För dig kanske det inte är något, men för mig kan det förstöra en hel dag, ja natt också. Och som sagt var det är valfritt om man vill läsa min blogg eller inte, Jag läser inte bloggar som jag inte gillar. Min blogg är min blogg och jag bloggar om vad jag vill. Lev väl
Nattvandraren




Ulla
PUBLICERAT: 2016-09-03, 16:59:26

Håller med dej gumman, det är otroligt vad folk "vet" jämt *suck* Och till dej "Anonym" om du tycker det är tröttsamt att läsa så låt bli. Det finns inget "lästvång" på den här sidan =P Eller så, OM du ändå VILL läsa, så behöver du inte kommentera ;)

massamånga kramar söstra mi <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P