2016-10-25
 23:01:52

Jobb, tandläkare och missat medicinintag

Har jobbat, men fan va' ont i ryggen jag har. Det ska utredas vidare och eventuellt opereras. Det kan bli så att dom måste stellägga två eller tre kotor. Men inget är bestämt ännu.
Det enda jag vill är att bli av med värken.
Har även varit hos tandläkaren. Min tand går inte att rädda, men det var för inflammerat för att dra ut den nu, så det blev en 10-dagars pencillinkur.
 
Så det värsta av allt. Har ju kallsvettats, varit yr, haft ångest, huvudvärk, illamående mm idag. Trodde det berodde på att det var så mycket idag (med mina mått mätt), tills jag av en slump upptäcker att jag har missat att ta min medicin idag. Det är ju ganska många piller, så konsekvensen märks ganska snabbt.
Det värsta är att jag kan inte ta den i efterskott, för då blir den sammanlagda dosen för stor när jag tar medicin imorgon. Men det lär bli en tuff natt.
Nu några bilder från dagens jobb.
Livet är en fest - håll med om det folk och fä...





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P