2016-10-05
 08:18:00

Jag lever

Har inte haft så mycket tid för bloggandet nu, eller kanske det är orken som tryter.
Jag är i alla fall omgiven av människor som får mig att känna lugn och harmoni och då kanske det inte behövs bloggas så mycket.
 
Ronny åkte iväg imorse. Han ska vara en stund på jobbet och sedan ska han på röntgen. Kändes si så där när han åkte. Han såg trött och lite sliten ut. Älskade gubben. Hoppas att han förstår att han måste slå av lite på takten och lyssna på kroppen.
 
Ove och Sivan är kvar, vilket känns väldigt skönt. Igår kom Elsa och Micke också. Dom sover på den stora "drassen" (Elsas ord) bakom mig. När dom vaknar ska vi väl sy lite grann och packa saker till deras nya boende.
Jag har fått bytt onsdagen mot torsdag, så nu jobbar jag torsdag och fredag den här veckan. Jobbade naturligtvis måndag också.
Måndagen var faktiskt ett riktigt eldprov för mig. Först jobbade jag, sedan var jag och köpte hundmat och så handlade jag själv på Coop. För en "vanlig" människa låter det väl självklart, men i min värld är det storverk.
Var så nöjd när jag kom hem att jag hållit ihop allt. 
 
Avslutar väl med lite foton.
 


Heidi Scythe
PUBLICERAT: 2016-10-06, 11:45:56 | URL: http://heiduskaja.blogg.se/

Hej! Superfin blogg!

Var gärna med i min frågestund, man deltar samtidigt i en utlottning av ett presentkort på 100 kronor!

http://heiduskaja.blogg.se/2016/september/bytte-planet-en-stund-dar-kandes-det-som.html







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P