2016-10-07
 23:07:00

Fredag, trött och nöjd

Ja den här veckan har gått fort. Var lite tufft att jobba 2 dagar på raken, men jag har aldrig hunnit att sy Elsas och Mickes gardiner annars.
Var så roligt att att ha extra sovgäster en natt här. Jag mår bra när det är liv och rörelse i stugan.
Och så blev det gardinsömnadsmaraton.
 
Elsa skickade bilder sedan hur det blev. Tar mig friheten att lägga ut dem här.
(Foto Elsa Undin)
 
Så har jag då jobbat torsdag och fredag. Här kommer lite bilder från Erikshjälpen.
Jag trivs verkligen med mitt jobb.
 
På Lördag går hela Dags-kassan till Världens barn, detta pågår i hela Sverige & vi är givetvis med..

Alla Varmt Välkomna 11-15..

Ps! Vi bjuder på fika :)

Tystnaden som uppstår när man ser sin dotters autograf på en affisch vi har på jobbet.
Hur stor är den sannolikheten?
Ikväll har jag druckit ett vansinnigt gott vin som hette "Natureo" ett Muscatvin. Helt underbart, inte för sött och inte för surt, bara fruktigt och läskande. Naturligtvis alkoholfritt. Men jätte festligt att ha en fin flaska och dricka i ett riktigt finglas. Snacka om lyx. Sivan tänkte på mig. Så jätte mysigt att ha Ove och Siv här. Jag har kunnat koppla av och bara myst.
Avslutar med några höstbilder.
Hittade även en gammal bild av ungen.
Hon har förändrats en hel del den där Elsa.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P