2016-05-13
 15:58:38

Om jag inte visste bättre... zombie, zombie...

...så skulle jag tro att jag led av narkolepsi.
Idag satt jag i soffan med stickningen, och plötsligt var det som om någon släckte lampan. Jag tvärsomnade med stickningen i knät och sov i 3 timmar.
Visserligen hade jag sovit dåligt i natt. Ville inte försova mig, då jag skulle upp och fixa födelsedagsfika åt Ronny.
Gjorde även iordning en tårta som han kunde ta med till jobbet.
Resten an dagen har jag varit i något zombieliknande tillstånd. Men jag har även denna gång drömmen i färskt minne. Vi får se om den är sann den också.
Förra gången jag somnade i soffan sanndrömde jag om målresultat på hockeyn, då jag i min dröm redan sett en del av matchen, redan innan den spelades.
 
Nu ska jag slötitta på tv.
Imorgon får vi födelsedagsfirande hit, så då ska jag göra tårtor.
Men idag kan jag vara zombie.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P