2016-03-24
 11:50:00

Skärtorsdag

 
Svårt att komma igång. Har varit uppe i snart 6 timmar och ännu inte fått på mig kläderna.
Storhelg stundar...Vilket också betyder att man måste handla.
Idag gör sig agorafobin påmind.
Vill helst bara dra täcket över huvudet.
Varför fick detta hända? 
Här är svaret.
Dom finns på riktigt, går på två ben, och stökar fortfarande till det för mig.
Men jag hoppas allt går enligt planerna, så jag kan få lugnt sedan.
 
@villfarelser
Fast jag skulle nog vilja stryka inte i några fall.
 
Glad Påsk då för fan


miateresia.blogg.se
PUBLICERAT: 2016-03-24, 14:22:07

Hej vännen!

Önskar dig en glad påsk!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P