2016-03-06
 21:41:00

Länge sedan

 
 
Söndag i skrivande stund. Har inte bloggat på jätte länge. Först var vi utan dator. Det är mycket lättare att blogga vid datorn. Gjorde några inlägg via mobilen, som nu t.ex. Nu har vi dator igen, men jag sitter sällan där. Har mest instagrammat, då jag även struntat i fb.
Nya medicineringen gör att livet åker upp och ned.
Veckan som kommer är en skitvecka, med möten och annat mindre inspirerande saker. Kanske kommer det lite nya bilder senare. Har det mesta av det senaste i mobilen nu,då den kameran är skapligt bra.
Känslan nu är i alla fall inte bra. Ska tvätta håret och sedan sätta mig i sängen och sticka lite. 
Både fredag och lördag har jag däckat vid 21.00-tiden, men ikväll är jag klarvsken och nedstämd.
Känslan är....
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P