2016-03-26
 00:42:21

Goddag, mitt namn är Yxskaft

Nyss hemkommen...från Blåkulla. Men lika förvirrad som vanligt.
Det måste ha varit något i kaffet.
Jag har i alla fall gått runt och ställt om alla klockor en dag för tidigt. Var så säker på att det var lördag idag. Lyckades även lura gubben att det var dags att ställa om klockorna. Nåja, det är gjort nu.
Tant Strul, det är jag det.
 
Här är i alla fall mina fina tulpaner.
Och mitt alternativa påskdun.
Har flyttat om lite till förmån för min stora tavla efter mormor och morfar.
Jag bara älskar den.
 
Nu ska jag försöka sova, innan jag ställer till mer oreda.....





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P