2016-03-13
 16:07:00

Den långa färden....

 
Det har hänt jätte mycket sedan sist. Vet knappt var jag ska börja. Försöker att göra en kort sammanfattning.
Jag har fått trappa ned Citalopram från 60 mg till 40 mg samtidigt som jag har fått en ny medicin som heter Mirtazapin. Den ska tas på kvällen och jag äter 30 mg. När man har tagit den är det bara att vara startklar för sängen. Efter en timme kommer nämligen storsläggan. Mår bättre av denna medicinering. Men kan ändå inte låta bli att vara förbaskad, då jag med behovsmedicineringen äter 13 tabletter per dygn för att fungera normalt.
Detta är resultatet av en rad  huvudlösa beslut, fattade av några empatilösa individer.
Kan bara säga tack så in i helvete mycket.....
Har nu haft 2 möten med facket och arbetsgivaren. Det har varit 2 bra möten, som jag hoppas att jag kan lita på.
Det har ju varit si och så med löften tidigare.
Även fk är på gång med ett alternativ och så facket förstås.
Berättar mer om allt går i lås.
Jag är fortfarande kvar på Erikshjälpen.
 
Ronny har fått jobb som han trivs med. Han är platsansvarig på sin arbetsplats. Det är ett nytt projekt som ska startas upp. Så på den fronten verkar det gå i rätt riktning.
Berättar mer om detta senare.
Det finns personer som skulle göra allt dom kunde för att sabba för oss. Jag låter lite paranoid nu, men det finns faktiskt fog för det.
Nog om detta.
 
Vi har varit på Club Deströyer i Sundsvall och sett Udo.
Vilken upplevelse.
Stolt att jag klarade av det, trots min agorafobi. 
Biljetterna var en julklapp från Elsa och Micke.
Så har vi firat 21-årig bröllopsdag, som så käckt (not) heter Nylonbröllop.
 
Nu ska jag laga lite mat och sedan slänga mig i soffan. Har fått en ganska elak förkylning. Tänker inte däcka. Jag ska bjuda på tårta på jobbet på tisdag, då jag fyller ett år närmare pensionen.
 
Lägger upp ett inlägg med foton sedan. Har alla foton i mobilen numer.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P