2016-03-14
 10:21:00

Mer bilder än ord,

Här kommer en rad bilder från mobilen, som är i stort sett den enda kamera jag använder nu.
Senaste projektet.
Svart mössa färdig.
Gäspande Ghosty.
Lånad bild av Elsa. Från Snapchat.
Smrgåsfrossa, i väntan på Mello.
Mellofest.
Jag och min stickning.
Vägrenar.
Mera Snapchat.
Popparloss.
Love Snapchat.
Starten av den svarta mössan.
Lila sjal.
Vit sjal.
Elsas bild från instagram. På väg till Oslo med Desert Crone.
Köksfönstret.
Sådan tallrik hade min syster Åsa.
Min kära jordglob.
Bröllopsdagsfika.
Bokrea, och den blev min.
I fikarummet på Erikshjälpen.
Going bananas.
21 år sedan. Nu Nylonbröllopsdag.
Mitt livs olika faser.
Elsas bild, Snapchat.
♥Love♥
Rosor är ändå alltid rosor.....
Julian Lennons bild.
Tacksam att symaskinen funkar när jag skulle fixa Elsas battlejacket.
Jag vill ha en egen måne....
Ibland så...
God morgon pappa.
Så klokt.
Två högerfötter.
Foto @darkbeautymag
Uhmp
Nallen från svägerskan Carina ♥
Duschdrapperiet.
Änglar, Erikshjälpen Sollefteå.
Den fina blomman jag fick av mammas barndomskamrat Gudrun, för att jag skickade några gamla bilder till henne.
Översminkad hahaha. Snapchat.
Mitt liv som hund, Snapchat.
Wunderbaum.
I bilen på Remsle.
Mörk himmel över Remsle.
 
Axplock från Erikshjälpen i Sollefteå.
Erikshjälpen Sollefteå.
Seat och Audi i snö.
Det söta paret. Snapchat.
SysterDyster. Lånad bild av systrarna.
 
Mera Erikshjälpen.
Erikshjälpen Sollefteå.
Fika på jobbet,
Elsas bilder från instagram.
Mina fina blommor.
Apelsinnavel.
Ruttet äpple.
Hottentottliljan.
Ghosty.
Lellen.
Vit sjal.
Detta kallar jag attityd @darkbeautymag
Blomarragemanget i detalj.
Julgardiner väck....äntligen.
Återvinning (gammal krans och trasiga ljusmanchetter).
Hottentotten igen.
Julgardiner väck.
Lellen.
Elsas jacka nyfärgad.
Påsklilja.
Stickhörnan.
Coffeetime.
Skyddsängeln från Tessan.
Trassel med vita sjalen. Hatar den.
SysterDyster, bild lånad av systrarna.
Pizzatime.
Kransen.
Påskris och julgardiner. Käckt va'?
Blomman igen, och godiset vi fick eftersom vi hämtade blomman själva.
Stickhörnan.
Denna gav mig verkligen inspiration till att få bort julgardinerna.
Återvinning.
Elsas bild.
Elsas bild.
Mössan jag skickade till kära svägerskan Carina. 
Tittar på fåglarna.
Sjal, lila.
Mössa, blå.
Elsas bild till Micke på födelsedagen.
Renar.
Utanför jobbet.
Snapchat
Snapchat.
Karottunderlägg sett genom en sil.
Hemma vid. Än är det långt till vår säger mor....
Vegansk broccolisoppa.
Vägrenar och dikesrenar.
Charlie och tre steg efter, fast tvärtom.
Min Udo-trja.
Dårarna.
 
Club Deströyer Sundsvall. Konsert med Udo.
Magnus och Cecilia.
Udo  Dirkschneider
Petra
Anvil.
Ronny.
Elsa.
Elsa och Ronny.
Biljetten som var guld värd.
Blå mössa.
SysterDyster, bilder lånade av systrarna.
 
Erikshjälpen, Sollefteå.
Erikshjälpen.
Megaavocado.
Elsas mössa.
Carinas mössa.
Gul mössa, en ful en.
Lellen.
Ghosty.
Elsas bilder från instagram.
Henry.
Mamma och Ronny.
Knoll och Tott, eller något ditåt.
Detta kallar jag avocado.
Från instagram. 
Känner mig trakasserad och förolämpad.....
Blå mössa.
1960-tal så att det skriker.
Jack Sparv eller Ronny Sparrow. Jag vet inte.
Ännu en blå.
Den var inte god.....
Elsas tackhälsning till mamman.
Från älskade maken.
Det snöar.
Detta + 4 till kvällen. Bara för att några skulle spela Allan....
Av maken. ♥  
 Mösshög.
 
Ja, det var en uppdatering av sista tidens händelser i bilder.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P