2016-06-14
 10:44:32

Vad händer idag?

 
Vi skriver tisdag idag. Sitter här med kaffet och planer dagen i smått.
Igår jobbade jag. Rätt mycket att göra på jobbet, så jag var ovanligt trött när jag kom hem.
Ska jag var ärlig, så kommer jag inte ens ihåg vad vi åt till middag igår eller vad jag gjorde under kvällen.
Valde att ta lite kläder som bilder från Erikshjälpen den här gången.
Vintage is da shit.
Måste säga att jag älskar verkligen mitt jobb.
Resten av gårdagen tillbringade jag nere på stan.
Denna vackra getrams växte utanför Ronnys jobb.
Ronny föresten vann på trav i söndags. Det blev inte stor kovan, men väl litet tillskott i den ansträngda budgeten.
Jag skulle ju berätta om några ställen jag planerat att besöka i sommar, ställen som har betydelse för mig.
Nästan alla ligger i Härnösandstrakten, min födelsestad. Återkommer till det.
Men nu kallar plikten.
Jag ska vika tvätt, tvätta, laga lite, stryka, göra kåldolmar, färsfyllda paprikor samt hamburgare. Blir det någon tid över så går jag väl ut en stund.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P