2016-06-08
 16:37:08

Onsdag, ledig, blåsväder, fundersam, trött, besviken, lurad

Har planerat länge att jag ska blogga lite varje dag, så inte inläggen blir så långa. Men hittills har det inte blivit så.
Är ganska låg just nu, men kämpar på. Jag kan ju inte styra andra människors agerande, även om det vore önskvärt ibland.
Ronny har varit i Strömsund idag, eller "Flata" som det kallades när jag bodde och jobbade där. Jag och andra sidan har haft ledig dag. Hade planer att hinna en del ute, men då det blåser halv orkan ute så var det ingen hit. Kan heller inte skryta med att jag fått något gjort inne. Sinnesstämningen är inte precis på topp. Men jag har tagit tag i saker som gäller mitt mående. Och när jag sittyer och funderar är det ungefär så här.
Och fortfarande råkar jag ut för detta.
Och jag startar fortfarande dagen så här.
Är mycket besviken över alla antydningar om saker som försvunnit. Så nu har jag lämnat ifrån mig nyckeln och får väl hoppas att cafébord, blåkrukor, citondonrör mm kommer till rätta. Här finns det inte och har heller aldrig funnits.
Gräsklipparen står också på samma plats. Det vi gjort är laddat batteriet och pumpat däcken.
. Jag är i alla fall fruktansvärt besviken, för jag tycker att vi har ställt upp och att stjäla saker ligger inte för mig.
Nu har det lagrats så mycket antydningar, att jag måste få säga ifrån.
Nog om detta
Jag älskar blått, det vet alla som känner mig. Dessa underbara saker har vi på Erikshjälpen i Sollefteå.
Jag jobbade alltså igår.
Vi har chili på gång. Det är ju uppmuntrande mitt upp i allt ihop.
Så här kan man piffa till fiskpinnarna om man behöver skingra tankarna och tycker att fiskpinnar är tråkigt.
Till slut.
Hittade 6 år gamla foton av Elsa.
Bara älskar dessa foton. Vår vackra dotter.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P