2016-06-07
 00:21:07

Nationaldag...

...som nu går mot sitt slut. Känns lite konstigt, eftersom Ronny var hemms trots att det varit nåndag. Jag skulle ha varit ledig ändå den här dagen, så för mig har det varit dom vanligt.
Här kommer de foton jag tog när jag var nere hos mamma.
Först for jag som en iller i fönsterna inne.
Så växthuset.
Och så blev det en tur ute.
Dessa blommor kommer från tomten hemma.
Så har vi haft finfrämmande idag. Helén, Alexis och Millian.
(Foto Hans Malmström)
Elsa och Merkurius har spelat i Sandviken idag. Skulle gärna ha varit där.'
 
Min gula sjal är färdig.
 
Nu ska jag försöka krypa ned och sova.
Det var några som tog illa vid sig av dom 2 sista blogginläggen. Men jag skrev faktiskt om mig själv och saker som gjort mig ledsen.
Jag nämde inga namn, tidpunkt, plats  eller beskrivning. Så endera manar det till eftertanke eller också kommer man ta åt sig.
Men det är mim blogg. Ingen behöver läsa den.
Sov så gott.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P