2016-06-10
 10:51:38

Fredag är alltid fredag

Tur att jag inte drog upp alltför stora planer för dagen. Det blåser inte lika mycket, men det regnar. Kallt blött regn. Planteringen får vänta ett tag. Men det är inte det sämsta att slöa i soffan med stickning och hundar heller. Vem vet, det kanske blir bättre på eftermiddagen.
Dessutom har jag och Ghosty varit på "tjuvjakt", då vi har oknytt i byn.
Och då kunde jag konstatera att vädret inte var så angenämt.
Från Erikshjälpen
Detta är en av mina fina arbetskamrater, Tedros.
Kvällen tillbringades i tv-soffan
Detta unnade vi oss igår. Lite "comfortfood" är aldrig fel, när man behöver lite uppmuntran i vardagen. Var ju så trött hela dagen då jag missat att ta min kvällsmedicin i tid på onsdagskvällen.
Jobbade gick av bara farten igår, då vi har jättemycket att göra. Hann liksom inte stanna upp och känna efter hur trött jag var förrän jag kom hem.
Missade inte medicinen igår, så jag har sovit ganska bra i natt, trots att jag inte tagit någon insomningstablett på snart 2 veckor. Bra där.
Hittade en gammal fejkblomma i helgen. Den passade bra i glasskålen jag fick av mamma. Skaparlustan börjar återkomma. Känns skönt, för då tänker man inte så mycket på det som är tråkigt.
Pratade flera gånger med Elsa i telefon. Hon har skrivit efter tröjor åt oss.
Längtar till dom kommer.
Har även skissat på min ryggtatuering.
Men jag ska nog inte ha pentagrammet.
 
 
Utan funderar på denna istället. Tro, hopp och kärlek.
 
Var ni än är eller vad ni än gör 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P