2016-06-16
 16:59:19

Det man inte kan förändra....

Jag har märkt att det mest blir bloggat varannan dag nu. De dagar jag jobbar orkar jag inte.
Är alltså ledig idag.
Men orken har inte infunnit sig ändå.
Jag oroar mig så mycket för mammas hälsa. Tror att hon är sämre än vad hon vill tala om. Min magkänsla säger så.
Så sörjer jag nog alla år vi inte hade någon bra kontakt med varandra, år som aldrig kommer åter och de återstående känns för få.
Försöker leva i nuet, men det är svårt med alla om.
Har inte gjort så mycket idag, eller rättare sagt ingenting.
Ångesten gjorde att jag hade fullt upp med att överleva idag.
Det nya är väl att vi kommer att få nya grannar, kanske redan på måndag. Då får vi väl se hur det fungerar. Första intrycket tja...man kanske inte ska försöka bestämma över andra och ställa vilkor, när man kommer som ny i en by. Den som lever får se.
Själv skulle jag verkligen vilja flytta härifrån. Längtar tillbaka till Härnta. Men jag kommer nog dö i Resele.
 
Nu ska jag försöka få till lite middagsmat.
Ha en fin eftermiddag och kväll. Var snälla mot varandra.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P