2016-07-25
 23:45:00

Var tar dagarna vägen?

 
Ja egentligen har jag väl inte så mycket att berätta om. Det händer inte så mycket på dagarna, vilket i och för sig kan vara skönt för omväxlings skull.
Är jätte trött och har ont i huvudet. Tror att jag druckit för lite idag. Det var hiskeligt varmt.
Kom ut nu ikväll och nöt upp gurkorna, Kan ju inte göra sånt på dagarna, för då steks man levande.
Så har jag sett en uppenbarelse i badbyxor, ca 3 nummer för små. Halva Lennart syntes och jag tänker inte gå in på hur framsidan såg ut. 
Jag är glad att jag har tre hundar som larmar om det är något.
 
Här kommer dagens bilder.
 Och så avslutar jag med dagens positiva.
 
1. Hundarna trivs verkligen tillsammans.
2. Zita äter jätte bra nu.
3. Regnet som kom gjorde luften lite friskare.
4. Jag har knutit upp alla gurkor.
5.Jag mår ganska bra.


Tessan
PUBLICERAT: 2016-07-25, 23:51:08

Det låter som du har det bra och passar på att ta det lugnt 😊 Men jag tror det är måndag några minuter till 😉 Kram

Svar: Det är klart att det var måndag och ingenting annat. Jag får skylla på värmen. :-)
Nattvandraren




Annalena Undin
PUBLICERAT: 2016-07-26, 06:55:59 | URL: http://ghosty.blogg.se

Ja det är klart att det var måndag och ingenting annat. Får skylla på värmen. Men nu är det ändrat.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P