2016-07-30
 23:26:15

Slölördag

 
Vaknade redan klockan 06.00, då Ronny vaknade och klev upp. Var sedan trött hela dagen. Gick och la mig för att vila, men trots att jag låg så länge så kunde jag inte sova, Men det skall tilläggas att det är helt underbart att ligga och filosofera med alla tre hundar i sängen. Zita sover gärna med oss i sängen och det är så mysigt.
Hasse och Carina kommer väl ikväll någon gång. Zita kommer att bli överlycklig, men det har inte gått någon nöd på henne här. Hon får gärna stanna här. Det är som sagt var en underbar tillvaro med två dobbisar.
Men det blev snabbt varmare.
Jag har fått på gräsklipp på planten, men det är väl i stort sett allt.
Jo, så bakade jag lite, piadina. Det kommer jag att göra igen. Var supersmidigt.
Det ble bara sill och potatis till middag.
Det fanns inte så mycket sitt plats ikväll. Även en fåtölj var ockuperad av Lellen. Visst är dom söta där dom nannar.
Kvällsbild från Urkultsland.
Urkult ja.
 
Så här ser mitt schema ut.
Jag kommer att stå i informationsboden.

Torsdag öppet/open 19 - 23

19 - 21 Annalena, Matyas, Marina

21 - 23 Karin, Graciela, Ximena

Fredag öppet/open 13 - 01

13 - 18 Karin, Anna (13 - 14)

14 - 19 Graciela, Ximena

19 - 24 Marina, Matyas

20 - 01 Annalena, Anna (24 - 01)

 Lördag öppet/open 13 - 01

13 - 18 Matyas, Anna (13 - 14)

14 - 19 Annalena, Marina

19 - 24 Graciela, Ximena

20 - 01 Karin, Anna (24 - 01)

Nu återstår bara dagens fem positiva.
 
1. Jag har kunnat ta det lungt idag.
2. Vilat med hundarna i sängen.
3 Fått lite gjort ute.
4. Pratat med mamma, Elsa och Zeke i telefon.
5. Har två veckor semester kvar.
 
Nu går min ögon i kors, så det blir att krypa ned i sängen.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P