2016-07-28
 23:30:32

Sammanfattning

 
Ja, då ska jag väl skriva dom sista raderna för kvällen. Jag känner att tröttheten är ganska påtaglig nu. Nattens sömn var usel, och jag lyckades inte somna på förmiddagen heller. Denna jäkla ångest som inte kan lämna mig ifred.
Har fortfarande bara bilderna i mobilen att tillgå. Men jag ska ladda in programmet så jag åtminstone kan tömma kameran. Där lär det ju finnas några bilder. Men datorn är tom.
Idag kom presenten jag skrivit efter åt Ronny. Jag tror att han blev glad.
Är inte detta sommar så säg?
Så har jag tittat på Ernst, nästan alltid roligt.
Hade lite trångt, men vad gör det. Det är ju mys.
 
Ja så var det posita saker då.
 
1. Jag har rett ut ångesten idag, tyvärr hänger den kvar, men det klarar jag.
2. Jag fick ge Ronny en liten present som han så väl är värd.
3. jag har gått många promenader med hundarna.
4. Zita är verkligen tillbaka på banan. Lek, bus och en stor aptit. Till och med dreggeltrådarna är tillbaka.
5. Problemen med nacken är mindre.
 
Nu sova säng, säng.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P