2016-07-06
 17:51:00

Några rader trots allt

 
Hade egentligen inte tänkt blogga något idag, känns inte som jag har något relevant att skriva om. Men det kanske är det som är det fina med den är bloggen. En ointressant blogg skriven just av en oviktig person.
Statusen är väldigt låg. Hände en sak i helgen som verkligen fick få mig att förstå vad hatad jag är. Kontentan av det är att jag knappt sovit på flera nätter och bröt ihop totalt på jobbet igår. Inte heller det så mycket att orda om. That's it.
Eftersom jag fortfarande inte har några bilder i datorn, så får jag väl snegla lite på ig.
Elsa, din orm. Ska jag adoptera bort dig eller göra dig arvlös? Hahaha. Du vet vad jag menar. ;-)
Chili och paprika börjar komma igång ordentligt nu.
Jordgubbar har vi börjat skörda.
Nu blommar det.
Är så glad för vår vackra flagga och vikten av att visa att man tagit ställning. Regnbågsflaggan, så viktig.
Mitt senaste stickprojekt. Grått linne med frans.
Detta är mannen - myten - legenden- Ronny. Den tvkanal som är på när han somnar, den fortsätter tills han vaknar. Inte ens när han sover släpper han kontrollen.
Och så säger jag bara PostNord. Dom har lyckets igen. Vad är det för fel på det djävla företaget?
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P