2016-07-29
 11:13:00

Några rader bara

Idag är en sådan dag då man helst drar täcket över huvudet...jag vet positiva saker idag. Men jag har jag dagen på mig att få fram dom.
Jag tänkte att jag skulle göra en hantverkssida och lägga ut saker till försäljning, men då måste jag fota allt igen och det blir med mobilen. Visst, jag kan skärmdumpa vissa bilder från ig, men det känns omständigt det också. Men vi måste få in lite pengar. Den här månaden är megatuff.
Hade ju en hel del bilder, men som sagt var datorn är ren efter omformateringen.
Men kanske får jag lite inspiration när jag vallat dammsugaren.
Byggsats till en dobermann. Någon?
Så såg det ut imorse, men nu lyser solen igen. Hundarna har tagit siesta och jag funderar på detsamma.
Jag brukar tänka så bra när jag ligger bredvid hundarna. Och nu måste jag tänka fram lite pengar.
Såg att porslinblomman i ampeln smygblommar under taket. Den har aldrig blommat, så jag hade givit upp hoppet om den.
Jag är ju så känslig för svängningar och när Ronny är bekymrad så märker jag av det på en gång. Jag är som ett läskpapper. Det tar tid att komma ikapp allt vi släpar efter sedan avbräcket med lönarna. Och att jag sedan fick sjukbidrag gjorde att ytterligare tusenlappar försvinner varje månad.
 
Vilar en stund och hoppas på mirakel.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P