2016-07-14
 22:59:04

Jakten fortsätter på det gula nystanet...

Ja. då har nedräkningen börjat.
Idag har det varit handarbete hela dagen, fast jag trodde jag skulle hinna lite ute. Mem jag tyckte det kändes olustigt att vara ute. 
Det grå linnet har fått sin frans.
De två andra har fått lite dekoration.
Så nu har jag tre linnen färdiga.
Och en ny sjal på gång.
Vackra moln ikväll.
Och Ernst på tv, som förhoppningsvis ska ge lite ny inspiration.
Har bestämt att jag ska vakna till liv imorgon igen, eller försöka vara mindre seg.
 
Nu till de fem positiva sakerna.
 
1. Jag har fått dit fransen på det grå linnet.
2. Jag har fått ny insomningsmedicin.
3. Bara timmar kvar innan semestern.
4. Jag ska jobba på Urkult.
5. Tror att jag snart är tillbaka på banan.
 
Avslutar med några bilder från Moforsen, Urkultsland.
Btw det gula garnet är fortfarande på rymmen.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P