2016-07-26
 13:44:00

Ja, idag är det i alla fall tisdag och trallala

Har haft ett kort men intensivt åskoväder, med både regn och hagel.
Jag tog alla tre hundarna och burrade ihop mig i vår säng. Det var mys på hög nivå, även om Lellen tyckte det var lite jobbigt ett tag.
 
Känner mig så oföretagsam. Värmen (men jag klagar inte) gör att man ingenting orkar, men va fan, det är ju semester. 
 
Dagens enda bild, så här långt.
 
Nu måste jag bara berätta om veckans, jag kanske månadens konversation.
K: Det ska vara fiber här på området. Jag har pratat med hyresvärden.
Jag: Ja, det är fiber indraget till fyra hus.
K: Har ni fiber?
Jag: Ja.
K: Vi hade det i början, men nu funkar det inte.
Jag: Det beror nog på att ni körde på vårt, så vi har låst det nu.
K: Men då måste ni låsa upp det då.
Jag: Nej, vi tänker inte betala för er dataanvändning.
K: Men det är ju gratis när man har fiber.
Jag: Nej det är det inte.
K: Vad är det man betalar då? Man har ju redan fiber.
Då gick jag.
Några frågor på det.
K står för Klopeks och ingenting annat.


Anonym
PUBLICERAT: 2016-07-26, 22:14:44

😂







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P