2016-07-16
 23:42:48

Första semesterdagen

Jag måste väl säga att jag är nöjd med dagen, även om jag nästan tippar. Risken är väl att det övergår i övertrötthet, vilket gör att det är omöjligt att sova.
 
Vi har städat nästan hela huset, tvättat, bäddat rent, flyttat ett skåp, packat upp Elsas väskor och kartonger, hängt undan alla hennes kläder som är kvar hemma, och plockat undan prylar.
Det var skitväder ute, så det blev mest innomhusaktiviteter.
(Foto Elsa Undin)
När jag packade upp alla Elsas grejer, så tänkte jag på hur mycket jag saknar henne.
 
Nu dagens positiva pepp.
 
1. Att vi har fått så mycket gjort här hemma.
2. Kan strukturera upp saker, även om det tar längre tid.
3. Att jag inte kan hata någon, hur illa dom än gjort mig.
4. Fått mer insikt i att vissa saker inte går att ändra på, hur gärna man än vill.
5. Fick en ordentligt sovmorgon imorse.
 
Ha det gott.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P