2016-07-20
 23:27:10

En stund på onsdag då

 
Helt sagolikt väder.
Idag ska jag skriva fem negativa saker. Det känns faktiskt aningen svårt att komma på något. Men jag får väl tänka till.
De två sjalarna är i alla fall färdiga nu.
Jag har börjat på nästa planerade objekt.
Elsas klänning.
Har faktiskt fått en del gjort idag även om det var en trög start.
 
Inleder väl med två @villfarelser, så kanske det går lättare att skriva något negativt sedan.
 
Då till det negativa.
 
1. Vaknade av Lellen kl. 04.00 och då det var svårt att somna om fick jag dras med en enveten huvudvärk sedan. Måste vila en stund på eftermiddagen.
2. Det finns fortfarande saker som gör mig väldigt ledsen och som ligger utanför det jag kan påverka.
3. Det är bara 157 dagar till julafton och vinterland.
4. Orken räcker inte till för det jag vill göra.
5. Sömnen fortfarande ett stort problem.
 
Nu ska jag krypa ned med vovvarna och förhoppningsvis sova.
 
Btw. Han har skaffat en selfiepinne nu så man kan titta in genom fönsterna. Förhoppningsvis inte här. 
Och gula nystanet har inte kommit till rätta.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P