2016-01-14
 22:00:00

På väg upp eller en lägesrapport...

Den här veckan har varit väldigt svajig. Mycket funderingar, svårt att få något uträttat.
Julen är i alla fall i pricip utstädad nu. Men det beror mestadels på Ronny, då jag mer eller mindre har varit platt som en flundra hela veckan.
Juldukar och julgardiner återstår dock. Ska försöka samla ihop mig i helgen. Har inte jobbat på hela veckan. Det har inte fungerat i mitt huvud.
Denna ängel som jag fick av Tessan ger mig dock styrka.
Dessutom det fina orden som hon skrivet;
 
"Jag såg den här och tänkte direkt
på dig. Må den lysa upp din
tillvaro när mörkret hotar sluka
dig. Må den alltid vaka över dig
och hålla dig trygg." ♥
 
Jag har den tänd varje kväll.
 
Så väntar jag på en läkartid för ett nytt utlåtande.
Den här gången ska han inte kunna skriva "patienten har färgat håret blått"...gör han det är han färgblind. Det är klart att blått hår har med arbetsförmågan att göra. Han skulle bara veta att jag har 2 tatueringar också och lyssnar på Slayer. Vilket spännande läkarutlåtande det skulle bli.
Håret kommer dock bli lila sinom tid.
Manic Panic "Violet night"
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P