2016-02-11
 22:56:57

Svängningar och datorlös

Dagens solnedgång.
Tänkte uppdatera lite vad som hänt sedan sist.
Vi har fortfarande ingen dator, så det är mobilen som gäller.
 
Första tiden med nya medicinen funkade jättebra. Men nu är det lite svängningar hit och dit. Har nog börjat känna av minskningen av citalopramen, för nu är jag lite känsligare igen. Dock är det bättre än förutom. Är dock väldigt känsligare i magen, men det var ju en av biverkningarna av den nya medicinen.
Hade lite dumma tankar idag, men lyckades jobba mig igenom det. Gick inte ens och vilade. Tror att det är bättre för nattsömnen.
 
Just nu sitter jag i sängen med stickning och mobil. Gillar inte tv-programmen Ronny tittar på.
Mötet med jobbet var lyckat. Men inget är klappat och klart. Dock vet jag lite mer om framtiden. Ronny var också med på mötet, vilket kändes tryggt. Kommet en längre uppdatering när jag har dator igen.
Detta finna äpple fick jag av Ronny idag.
 
Nu ska jag sticka lite till och sedan försöka sova. Jobb och stödsamtal imorgon.
 
Några av mina fina arbetskamrater
 
 
 
 
 
 


sivan
PUBLICERAT: 2016-02-12, 11:50:57

:thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P