2016-02-07
 14:37:00

Söndag

Måste säga att jag verkligen saknar datorn. Det är inte ganska bökigt att blogga från mobilen.
Jag stickar mössor som besatt. Rena restgarnsmaraton. Jag får inte köpa mer garn förrän jag har gjort av med en del av det jag har på lager.
Min nya mob. Ska in imorgon och fixa till sim-kortet, det ska vara micro-sim. Längtar. 
Det jag däremot inte ser fram emot är mötet imorgon.
Men jag är lugnare nu med nya medicineringen.
Det var några rader från mobilen (den gamla), bara för att jag kan.
 


www.badtant.bloggo.nu
PUBLICERAT: 2016-02-07, 21:06:31

Vad duktig du är som både stickar mössor och bloggar från mobilen. Lycka till i morrn.
Kramen

Svar: Tack 💕 Gör så gott jag kan. Ingen dator än.Kram
Nattvandraren







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P