2016-02-02
 23:59:00

Några sista rader på ett tag...

Det kommer att bli ett uppehåll i bloggandet ett tag nu., av den enkla anledningen att vår dator inte bår så bra och därför ska åka till doktor Patrik (Nybergs Data) imorgon.
Det är nödvändigt, men det känns så där att vara datorlös ett tag.
 
 
Men det är bara att gilla läget.
Kommer inte åt att blogga med min trötta telefon.
Teknikens under.
 
Annars har jag jobbat idag. Tiden bara rann iväg och vips så var det dags att åka hem.
Dessa underbara vinglas hade vi på Erikshjälpen. Men jag har redan köpt 2 åt Elsa. Dessa var i jätte tunnt glas och dom Elsa fick någon kraftigare. Men tror att dessa också rymmer 6 dl, om inte mer.
 
Så har Ronny och jag varit iväg med en laddning kläder till asylboendet i Gåsnäs. Det mottogs glatt.
 
Imorgon är jag egentligen ledig, men det bler läkarbesök och stödsamtal. Och så jobb igen på torsdag.
 
Ledig fredag. På måndag jobbar jag och så är det möte om min framtid. Har varken positiva eller negativa förväntningar. Det som sker, det sker.
 
Skulle ju lägga ut min planeringslista också, men det får vara till jag har dator igen.
Kommer kanske att göra några anteckningar som jag lägger ut i efterhand.
 
Kommer att kolla fb och instagram via mobilen.
 
Ha det så gott och håll tummarna för att det går att reparera datorn. Har inte råd att införskaffa en ny för tillfället. Vi kommer ju att få ett stort glapp med pengarna då lönerna kommer i efterhand när man jobbar.
Och kom ihåg, det är bara 142 dagar till midsommarafton.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P