2016-02-01
 14:43:12

Koppla ned - viloläge - koppla upp - koppla ned - viloläge

Det är helt otroligt vad man kan påverka kropp och hjärna. Lite mer träning och det blir perfekt.
Jag tänkte lyssna på lite avslppningsmusik, men då jag letade efter den insåg jag att den ligger på disken som kraschat, så jag kom inte åt den. Och min mobil är inte att tänka på. Den är tröttare än vad jag brukar vara.
 
Hur som helst, så tog jag en alvedon, då ryggen bråkar lite just nu (har ju 2 diskbråck och en svanskoteskada).
Gick och la mig för att vila med hundarna och bara koppla bort omvärlden.
Så ringde telefonen och jag fattade inte varför. Hade totalt kopplat bort att jag hade ringt hälsocentralen från nya recept på blodtrycksmedicinen. På med hjärnan och jag kunde alla 4 sorterna utantill (det har aldrig hänt förut). Kom även ihåg magsårsmedicinen och näsdropparna. Wow. Vilket fokus jag uppbringade.
 
Senare ska jag presentera min planering.
Nu återgår jag till viloläge. Blir inga projekt idag.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P