2016-08-02
 01:12:00

Men det hann bli tisdag

Det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag har gjort idag. Är alldeles öm i magen.
Vi har spelat kort. Ja, filmerna på ig och fb vittnar om en del av det.
Och jag vet att det är inte många som inte tror på det (men det skiter jag i), men jag var spiknykter, till skillnad från resten av sällskapet. Men så kul vi hade.
Idag har vi haft ett av alla jävla strömavbrott som vi ska ha den här veckan. Då passade jag och Ronny på att åka till stan, då han hade lite fix på jobbet. Det var jag som körde. Medan han var inne på jobbet så passade jag på att panta lite burkar och flaskor.
Sedan väntade jag i bilen.
Vädret har varit blandad kompott idag. Allt från sol till åska och regn.
 
Och nu till de fem positiva.
 
1. Att jag har så fina anhöriga, som fyller livet med glädje och skratt.
2. Jag trivs väldigt bra med livet nu.
3. Elsa kom iväg till doktorn som hon skulle.
4. Jag är glad att vissa männoskor har försvunnit ur mitt liv.
5. Hundarna. Dom tillför alltid glädje.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P