2016-08-16
 12:55:00

Klara - färdiga.... - sjunk

@nattskiftet
Har fått lov att låna denna bild, då den stämmer in precis på min känsla idag. Något tog bara tvärstopp.
Ibland hatar jag mig själv, eller nästan alltid. Varför ska jag vara så stresskänslig?
Varför ska paniken förblinda mig från att se det som är bra och vackert?
Gick en promenad med hundarna för att få lite nya intryck.
Men vad hjälper det när det stirrar någon skev jävel tillbaka från spegeln.
Hallå fetknopp! Vad glor du på? Tycks den säga.
Kanske lika bra att måla alla speglar svarta.
Jag vet att jag ska skriva positivt idag. Det kommer, bara jag har fått gräva ned mig i självömkan ett tag,
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P