2016-08-03
 23:12:00

En mycket trött kärrings dag

Dagen har varit jättebra, men jag är jättetrött.
Carina har klippt håret på mig. Bild kommer. Än så länge har jag bara denna, kanske någon i mobilen.
Kan inte låta bli att fundera. Det är synd om våra nya grannar. Dom äger tydligen inget, eftersom dom måste låna allt möjligt. Lämna igen sedan är något som dom inte vet hur man gör.
Men här är det slutlånat. Idag ville dom låna bensin (igen). Börjar faktiskt bli ganska less.
 
Dagens positiva.
 
1. Jag har fått håret klippt.
2. Trevligt umgänge.
3. Imorgon börjar det. (Urkult).
4. Elsa kommit fram helskinnad till Sandviken.
5. Bara två dagar kvar (förhoppningsvis) av dessa jävla planerade strömavbrott.


FrökenTV, bloggen om tv och film
PUBLICERAT: 2016-08-03, 23:13:59 | URL: http://efji.blogg.se/

sov gott




Ulla
PUBLICERAT: 2016-08-03, 23:23:38

Bara att säga tvärnej. Och bensin får dom väl hålla med själva tycker jag, ni är väl inte bensinstation heller...
Nattinatt söstra mi <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P