2016-08-19
 22:45:23

En dag som innehållit det mesta, bröllop, man i kalsonger, skitväder....

Jag kommer fortsättningsvis att lägga mina fem positiva/negativa under kategorin psykisk ohälsa. Kommer ju naturligtvis fortsätta att skriva dessa fem varje dag.
Som tur får jag skriva negativa saker idag, då det varit en allt annat än bra dag.
Men det har ju hänt positiva saker också. Och dessa ska jag skriva om nu.
(Foto Carina Siedlecki)
Idag blek älskade svägerskan Carina fru Undin då Hasse och hon gifte sig. Så roligt och inte en dag för tidigt.
Önskar ni varit närmare, så vi fått tjuvkika lite på er. Men jag antar att det kommer någon bild. Detta måste vara en av årets högpunkter.
♥♥♥
(Foto Elsa Undin)
Elsa fick sitt paket idag och helt komplett. Behöver alltså inte ringa och prata med Postnord den här gången.
"Alltid något sa han som såg Åmål".
Hur som helst tror jag att hon blev glad.
Flera lånade bilder idag.
 
Min dag då.
 
Jag vaknade med ångest, den värsta på länge. Det är någonting med mig och mitten/slutet på augusti som inte är bra. Har inte lyckats klura ut vad det är. Men alla destrutiva tankar kom. Jag höll det för mig själv, då jag inte ville oroa Ronny på jobbet.
Men tankarna fastnade i gör slut på skiten nu.
Försökte bryta det med diverse aktiviteter. Vek tvätt, bäddade rent, tvättade, var ut med hundarna (till och med i regnet), plockade undan saker, lyssnade på musik, plockade svamp, tittade på herr k när han klättrade upp i deras köksfönster iklädd bara kalsonger, pratade med honom iklädd samma utstyrsel, spydde ut min ilska. Men inget hjälpte.
Jag fick kapitulera och ta piller och sova. Det gick så där, fick ta mer och lyckades genomlida det mesta.
Och så några andra bilder.
Nu ska jag hänga tvätt och sedan glo på fotboll.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P