2016-04-02
 21:13:14

Nu några ord

 
Har inte orkat uppdatera bloggen. Det händer massor och jag är mest trött.
Jobbade både torsdag och fredag och det betydde sovdag idag. Hur mycket jag än gillar mitt jobb, så blir jag trött.
Nu har jag tagit kvällsmedicinen och väntar på att storsläggan ska slå till. Jag är dock utan insomningsmedicin. Missade att ta ut den igår.
Vaknade 04.00 imorse och kunde inte somna om. Förmodligen därför jag la mig så tidigt igår. Helt borta av trötthet.
Det straffade sig att jag vaknade så tidigt. Fick lägga mig på dagen, och sov drygt 3 timmar.
Gjorde middag när jag vaknade.
Varma mackor efter en kylskåpsrensning. Det smakade bra.
Jag har lyckats, fånga hackspetten på bild.
 
Kan inte fatta att jag fortfarande är trött. Hoppas att det går att sova också, utan insomningsmedicin, så det inte bara blir trötta snurriga tankar.
Elsa har varit hemma och hälsat på en snabbis. Det syns va?
Elsa och jag passade på att byta ansikte.
(Foto Teres Undin)
Så kom då äntligen lilla Penny. Tessan och Kenneth har fått sitt tredje barn. Ronny har blivit morfar igen och jag extra mormor.
Vi har inte träffat lilla underverket ännu, men ser fram emot att göra det.
 
Idag har Ronny och jag sovit i etapper. När jag varit vaken har han sovit och vise versa. Nu är vi vakna bägge två, men jag funderar på att gå och lägga mig och läsa. Tyvärr är det svårt att läsa med progressiva glasögon.
 
Ja, det är jag.
Kanske sticka en liten stund innan jag kryper ned.
Fick ett sms som fick mig skratta så att tårarna rann. Ibland behövs det så lite.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P