2016-04-24
 22:32:55

Några extra rader innan sänggåendet

 
...det känns inte alls så bra.
Jag hade först inte tänkt skriva om det. Det är säkert någon mer än jag som tror att jag blivit tokig(are) på riktigt. Men nu tror jag inte det själv längre.
På nätterna, någonstans mellan vaket och sovande har jag drömmar, som visar sig bli sanna. Fet händer oftare och oftare. Är både bra saker och tråkiga saker.
De senaste dagarna har det hänt alltför mycket för att jag ska tro på slumpen.
Bra eller dåligt? Vet inte själv ännu.
 
Mamma hade ringt och sökt mig idag, då jag låg och vilade. Hon ringde för att bekräfta att en sak jag drömt var sant, igen.
Tänkte inte ringa henne förrän imorgon, men något inom mig sa att jag skulle ringa ändå.
Då fick jag reda på att hon hade blivit jätte dålig igår. Hon ska ringa doktorn imorgon. Det känns ändå inte riktigt bra.
Funderar på att ta några dagar ledigt och åka ned till henne.
Måtte drömmarna i natt var lugna och ångesten hålla sig på plats.
Och snälla ni, om ni ska kommentera detta, gör inte det på fb.
Jag vill egentligen aldrig ha kommentarer om bloggen på fb.
Det finns personer som gottar sig alldeles för mycket.


Anonym
PUBLICERAT: 2016-04-24, 23:41:22

Håller tummarna för mamma din 👍 Och är du förvånad över att du drömmer sanndrömmar? Det är inte jag, tänk på vart du härstammar från. Hoppas du får




Anonym
PUBLICERAT: 2016-04-24, 23:42:28

Hoppas du får sova lugnt inatt och far ner till mamma du,det tror jag både du och hon behöver. Nattinatt söstra mi 💖







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P