2016-04-26
 19:57:24

Känns lite bättre nu

Ronny är hemma nu och vi har just ätit middag, som bestod av broccolisoppa.
Sitter och tittar på tv och virkar.
Det är otroligt vad lätt en händelse kan störta mig rätt ned i avgrunden.
Det var alltså felet med lönen som utlöste detta. Men och andra sidan är det jämt trubbel med allt från löne. Jag är dock inte starkare än så. Allt som har hänt under de senaste 4 åren kommer upp till ytan igen.
Har pratat med facket, fk och psyk, om den uppkomna situationen.
Är dock glad att den senaste snön börjat Tina bort.
Och nu till alla ni som ojar över min "inbillningssjuka". Jag har faktiskt fått en diagnos.
Uttmattningssyndrom
Depression med suicidala impulser
Panikångest 
Koncentrationssvårigheter
Agorafobi 
Socialfobi 
Låg stresströskel 
Paranoida tankar vid stress
Hjärntrötthet 
Uttlåtandet skrivet av tre av varandra oberoende överläkare .
Så det vore väl själva fan om jag lyckats lura dem.
Ha en bra kväll.


Ulla
PUBLICERAT: 2016-04-26, 20:14:21

Det är då själva fan att du ska behöva försvara dina diagnoser mot folk! Är dom så dum i huvudet så behöver dom inte uttala sej överhuvudtaget <3 Jag stöttar dej hela vägen till helvetet och tillbaka (om jag så ska behöva släpa dej i håret på vägen tillbaka) för tillbaka ska du <3 Älskar dej söstra mi <3




Tessan
PUBLICERAT: 2016-04-27, 10:59:49

Vad skönt att du börjar må bättre ❤




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2016-04-27, 17:11:39

Men vad är det med folk som inte begriper att du är sjuk..
Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P