2016-04-17
 22:35:02

Dags att sätta punkt för helgen....

Hade tänkt blogga lite, men jag får nog kapitulera för tröttheten.
Har legat så gott som hela dagen idag, och ändå är jag trött. Min hjärntrötthet gör sig mer påmind nu. Jag klarar inte av att nånga pratar samtidigt. Allt stängs av bara. Kan jämföra det med något mediebrus som man bara hör i bakgruden, men inte tar in. Har missat jätte många sker sista tiden, bara för att jag inte har hört. Och försöker jag skärpa till mig för att lyssna, så blir det bättre än liten stund, sedan får jag ont i huvudet och blir så trött att kroppen värker.
Det ät mycket frustrerande.
 
Fick ett svar på ett blogginlägg som var mindre roligt, men tänker inte ta upp det nu. Snälla ni som läser min blogg och vill kommentera något, gör gärna det här i bloggen, inte på fb. Som det är nu får jag sällan kommenterare i bloggen och dom som kommer är inte av den snälla arten.
 
Jag vet att det finns en del som retar sig på vad jag skriver, men det är inget tvång att läsa min blogg.
Jag bloggar för min egen skull, för att skriva av mig sådant jag går och bär på. Har fått råd av både kuratorer och läkare att skriva av mig.
Det om detta.
 
Igår var vi alltså ned ocg grattade mamma som fyllde 80 år i fredags. Vi undvek att åka dit på själva födelsedagen, då det blir så jobbigt för mig och dessutom jobbade Ronny.
Så här såg paketen som jag knåpat ihop ut.
Skriver mer om det senare. Hoppas jag har mer ork imorgon.
 
Nu ska jag krypa ned och försöka sova. Trötthet är inte lika med sömn. Jag kan vara så trött att jag att jag knappt orkar röra mig, men hjärnan stänger inte av.
 
Funderar mycket om allt. Jag och Ronny verkar leva två helt skilda liv nu. Jag har min egen förvirrade värld och han har allt  det nya med sitt jobb, kurser, utbildningar att allt vad som hör till. Det är klart att det är jätte mycket med allt det nya och han kan ju inte vara dadda åt mig.
Nej, jag kryper nog in i min bubbla och seglar iväg mot okänt mål.
Dags att gå vidare. Jag har belastat min medmänniskor länge nog...


Anonym
PUBLICERAT: 2016-04-17, 22:38:05

Tänker på dej gumman 💖 Hoppas du får sova lite inatt 💖älskar dej söstra mi 💖




Carina
PUBLICERAT: 2016-04-18, 13:18:33

Det blir väl lätt så, att man lever lite olika när ena personen arbetar men inte den andra 😕

Väldigt fina presenter du fick ihop, det är du i ett nötskal kära svägerska ❤️







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P