2016-04-12
 23:11:00

Ännu en dag

Så är tisdagen till ändå.
Har jobbat. Det gick bra. Även dieten har funkat.
Men resten är inte bra.
Funderar massor.
På fredag fyller mamma 80 år. Vi ska väl åka ned något i helgen. Möter väl upp Elsa och Micke.
Ångesten är ganska kraftig nu. Tänker på mina barn (dom äldre) och mina barnbarn som jag inte träffat på flera år...
Men det är som det är med det. Det är bara att gilla läget. Jag är en mycket ensam person och det försvinner fler och fler ur mitt liv.
Men det är kanske vad jag förtjänar.
Får panik när jag tänker på att mamma inte är så pigg. Vad händer när hon är borta? Då har jag ingen.
Jag vill vara barn igen...





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P