2015-09-14
 09:21:57

Varför måndag?

Sov oroligt inatt, fast helgen varit intensiv, men trevlig.
Ibland är det faktiskt så att dom lediga måndagarna kan vara jobbigare på sitt sätt än när jag jobbar. Det är väl det där att man plötsligt är själv med alla sina tankar, speciellt när helgen varit intensiv och alla intryck ska sorteras upp. Det blir alltid efterskott, efter som jag nästan helt saknar närminne. Det jag varit med om kommer efter ett tag. Det är klart att det inte är någon hit att jobba när man sovit dåligt heller.
Imorgon jobbar jag och så har jag en tid på psyk, ny läkare igen. *suck*
Mulet ute, hundarna rastade. Ingen kamera med den här gången. Glömde.
Nu ska jag krypa ned en stund med hundarna och mysa. Förhoppningsvis blir det en powernap också.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P